Ez itten a blogom

Friss kommentek

  • ZooLeee: ink söröket számoltál volna v feleseket am meg felhivhattál volna kbv akkor értem haza... (2007.03.31. 13:07) Insomnia
  • hakkni: "Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)" tudod, én és... (2007.03.30. 16:18) Csukló
  • Dr. Lecter: Sajnos. Én előre félek a sorozatoktól. Általában csak a kapzsiság hajtja a készítőket. De ne legye... (2007.03.29. 16:43) Television
  • mannoo: Crysania -> legjobb (2007.03.28. 20:51) Egzotikus állatok
  • Dr. Lecter: Köszönöm a kritikát. Bár senki nem kért meg rá, hogy olvasd el, tehát csak saját magaddal szúrtál ... (2007.03.20. 16:11) Baz+

HTML

Hasábcsere bazdmeg!!! (megjelenítés->oldaldobozok->hasábcsere)

Csukló

2007.03.29. 18:33 | ZooLeee | 3 komment

 

 

Ezt a bejegyzést ZooLeee írta. Én (Dr. Lecter) nem vállalok érte felelősséget!
A helyesírási és fogalmazási hibákért én kérek elnézést.---Dr. Lecter




Tudjátok milyen szar, ha eltörik a csuklód? Nem? Gondoltam...
Én tudom..immáron második alkalommal van gipsz a bal kezemen(illetve ez most még csak sín hétfőn kapom a rendes gipszet), a multkor egy zongorával találkoztam, most többízben labdával majd utolsó cseppként a szombati buliba 2 alkalommal is ráestem(nem, nem voltam részeg(annyira),megcsusztam 1 sörfolton(pazarlók)aztán találkoztam pogóba Mátéval...) és hát, hogy is mondjam fájt.No de nem ezért kezdtem el írni.Valójában azért, hogy azt is elmondjam, hogy az mennyire idegesítő, hogy akárki ismerősnek tűnő egyén szembejön velem
 az utcán, vagy a suliba az első kérdése az: "Mi történt veled???" Unatkoztam és rájöttem, hogy olyan rég volt eltörve a kezem és hirtelen felindulásból eltörtem a csuklómat "merazjo"...Mit csináltam volna baz'meg eltört, ráestem. "De mégis hol, meg mikor???" És mindeközben úgy tesz mint akit tényleg érdekel.Hát szombaton buliba, és ekkor hirtelen közbevág."Jól bepiáltál mi??"Nem, de ha igen akkoris mi a fazs közöd van hozzá??Ha el akarom mondani, hogy mi volt akkor ugyis elmondom, ha meg nem akkor meg nem rád tartozik úgyhogy kuss.
Már kezd idegesíteni ez a szar, pedig mégcsak hétfő óta van és még 4 hétig lesz.
Nem baj. gondolkodok pozitívan...hmmm...lesz a rendes gipszemen szép Magyar címer, ha találok valakit aki lesz oly kedves és megrajzolja.Pozitívum, pozitívum,pozitívum..semmi más.
Egy kézzel kell öltözködni, enni, inni, fürdeni, pakolni, melozni...stbc
Nem tudok védeni, nem játszhatok, nem tesizhetek, nem állhatok órákig a zuhany alatt, nem tudom hova rakni a kezem mert az a qrva gipsz mindenhol ott van, nem feküdhetek rajta, fázik...
Ja de...kézeljétek el,hogy holnap 3 lyukas órával kezdenék(aztán angol és matek, majd extra matek), de nem olyan nincs,hogy a 12 A.-nak lyukas órája legyen ááá. Ehelyett hála és respekt drága, kedves, megértő Ofő,elnökvezérIGAZGATÓ úrnak(és persze Balogh Évikének) a holnapi órarendem a következő: Német,Biosz(itt jegyzem meg,hogy 3. biosz a héten(rendes esetbe 1 van)),Angol, Matek, Matek és az Extra Matek.öröm és boldogság... :( :(
Holnap jövök, és elmesélem, milyen kellemes volt végigülni 2 edzést és elmenni töltibe sörözni.
Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)
ZooLeee

Címkék: blog zooleee

A bejegyzés trackback címe:

https://drlecter.blog.hu/api/trackback/id/tr7152419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2007.03.29. 20:32:39

ez olyan zolis bejegyzés. nem szólok beléd

ZooLeee 2007.03.30. 11:43:29

hát mivel én irtam nem lehet más...de azé kösz...legalább van saját stilusom... :P

hakkni · http://hakkni.v1rush.net/ 2007.03.30. 16:18:51

"Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)"

tudod, én és a hugod... és az anyádat....
süti beállítások módosítása