Ez itten a blogom

Friss kommentek

  • ZooLeee: ink söröket számoltál volna v feleseket am meg felhivhattál volna kbv akkor értem haza... (2007.03.31. 13:07) Insomnia
  • hakkni: "Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)" tudod, én és... (2007.03.30. 16:18) Csukló
  • Dr. Lecter: Sajnos. Én előre félek a sorozatoktól. Általában csak a kapzsiság hajtja a készítőket. De ne legye... (2007.03.29. 16:43) Television
  • mannoo: Crysania -> legjobb (2007.03.28. 20:51) Egzotikus állatok
  • Dr. Lecter: Köszönöm a kritikát. Bár senki nem kért meg rá, hogy olvasd el, tehát csak saját magaddal szúrtál ... (2007.03.20. 16:11) Baz+

HTML

Hasábcsere bazdmeg!!! (megjelenítés->oldaldobozok->hasábcsere)

Baz+

2007.03.15. 19:15 | Dr. Lecter | 5 komment

Imádok Pesten közlekedni. Tényleg. Autósok vidáman üvöltenek velem amiért én pofátlan előttük merek átmenni a zebrán. Villamos- , busz- és egyéb vezetők csukják be pont az orrom előtt az ajtót. "Barátságos" emberek a járatokon... Na de ezt mind megszoktam. Most elmondom azt, hogy miért is késtem le a vonatomat:

Elindultam 16:30-kor. Számítottam rá, hogy tovább fog tartani az út, mint egyébként, mivel ilyenkor van a csúcs is a Vágány utcánál, meg ugye 14.-e. De úgy számoltam, hogy bőven lesz időm elérni a 18:00-ás gyorsvonatot a Déli-ben. Körülbelül 16:35-kor fel is szálltam a jó öreg gyors 20-asra. Eddig jó-gondoltam. Aztán kezdtem gyanakodni, amikor a Róbert Károly körútnál nem tudtunk leállni a megállóba. Szépen lassan araszolgattunk tovább, de mire a Hősök teréhez értünk, kezdett bennem realizálódni, hogy bizony én nem fogom elérni a vonatomat. A vége az lett, hogy a Keleti pályaudvarhoz értünk 17:58-ra ha jól emlékszem...
Örültem neki gondolhatjátok. Szerencse, hogy kaptam még helyjegyet a 19:15-ös IC-re. Az meg késett. Na azon már meg se lepődtem.

Utólag gondolkodtam rajta, hogy vajon miért késett ennyit az a fránya busz, és két ok jutott eszembe.
Az első az a szokásos csúcsforgalom volt. De ez önmagában nem lett volna elég, máskor csúcsban is kiérek a Keletiig max. 30 perc alatt.
A második az volt, hogy az emberek menekülnek. Talán ez erős szó, de akkor is elhagyják a várost. Egyrészt a hosszú hétvége miatt. Másrészt a 15.-ei események miatt. Fél mindenki (na jó, nem mindenki, az átlagemberek).

UI: a másik bejegyzés pont 15-ével lett volna kapcsolatos, de most már hagyom a francba, inkább majd holnap valami összefoglaló-szerűséget hozok össze.

Címkék: blog probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://drlecter.blog.hu/api/trackback/id/tr4247031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2007.03.16. 11:13:31

hát megszívtad mint a torkos borz

Dr. Lecter · http://drlecter.crpl.hu 2007.03.16. 20:28:58

Hát lehet, hogy lelket is takar, de a Regnum Animalia egy rendszertani kifejezés, jelentése: Állatok országa.

Dr. Lecter · http://drlecter.crpl.hu 2007.03.16. 20:49:54

legközelebb azt hiszem oda kéne figyelnem előadáson...
kösz az infót! ;)

Qala 2007.03.19. 23:38:25

Ez csak időpazarlás volt ! Elolvasni.

Dr. Lecter · http://drlecter.crpl.hu 2007.03.20. 16:11:29

Köszönöm a kritikát. Bár senki nem kért meg rá, hogy olvasd el, tehát csak saját magaddal szúrtál ki.
süti beállítások módosítása