Ez itten a blogom

Friss kommentek

  • ZooLeee: ink söröket számoltál volna v feleseket am meg felhivhattál volna kbv akkor értem haza... (2007.03.31. 13:07) Insomnia
  • hakkni: "Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)" tudod, én és... (2007.03.30. 16:18) Csukló
  • Dr. Lecter: Sajnos. Én előre félek a sorozatoktól. Általában csak a kapzsiság hajtja a készítőket. De ne legye... (2007.03.29. 16:43) Television
  • mannoo: Crysania -> legjobb (2007.03.28. 20:51) Egzotikus állatok
  • Dr. Lecter: Köszönöm a kritikát. Bár senki nem kért meg rá, hogy olvasd el, tehát csak saját magaddal szúrtál ... (2007.03.20. 16:11) Baz+

HTML

Hasábcsere bazdmeg!!! (megjelenítés->oldaldobozok->hasábcsere)

Lélekromboló torpedó

2007.03.15. 01:51 | Dr. Lecter | 2 komment

Még ma (illetve tegnap) akartam írni két bejegyzést. De ezt két tényező is meghiusította.
Az első szeretett államvasútunk volt, mivel az IC meg a személy összesen 24 percet késett.
Aztán itthon volt egy kisebb vitám édesanyámmal a politikai nézeteimről így 15-e közeledtével...

Szóval, mivel hulla fáradt vagyok, úgy döntöttem, hogy majd ha holnap (ma) felkelek, akkor fogom bepótolni. Bár az már nem lesz olyan izgi, meg friss, ropogós, de ez van.
Ez amolyan kedvcsináló. Meg bizonyíték, hogy én becsszó meg akartam írni, de tényleg.

Addig is, mivel már gondolom mindenki alszik: Aludjatok jól, reggel jövök!! *gonosz kacaj*

Címkék: blog interlude

A bejegyzés trackback címe:

https://drlecter.blog.hu/api/trackback/id/tr3346765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulas 2007.03.15. 10:07:40

akkor jól sejtem h itthon vagy... mi volt az a vita? ugye nem bántotta károlyka anutádat...

Dr. Lecter · http://drlecter.crpl.hu 2007.03.15. 19:11:02

Semmi különös, csak ő inkább balliberális felfogású. Én meg nem...
süti beállítások módosítása