Ez itten a blogom

Friss kommentek

  • ZooLeee: ink söröket számoltál volna v feleseket am meg felhivhattál volna kbv akkor értem haza... (2007.03.31. 13:07) Insomnia
  • hakkni: "Na ennyi. Végszónak még valami fontosat: KELLENE VÉGRE EGY BARÁTNŐ.(nem hakknisan)" tudod, én és... (2007.03.30. 16:18) Csukló
  • Dr. Lecter: Sajnos. Én előre félek a sorozatoktól. Általában csak a kapzsiság hajtja a készítőket. De ne legye... (2007.03.29. 16:43) Television
  • mannoo: Crysania -> legjobb (2007.03.28. 20:51) Egzotikus állatok
  • Dr. Lecter: Köszönöm a kritikát. Bár senki nem kért meg rá, hogy olvasd el, tehát csak saját magaddal szúrtál ... (2007.03.20. 16:11) Baz+

HTML

Hasábcsere bazdmeg!!! (megjelenítés->oldaldobozok->hasábcsere)

Hull a pelyhes...

2007.03.19. 19:07 | Dr. Lecter | Szólj hozzá!

Mi történt amikor reggel(na jó délben-mert megtehetem) ébredés után kinéztem az ablakon?
Időzavarba kerültem. Konkrétan: Esett e hó. Ez tök jó így március vége fele kullogva. Ráadásul nem is kicsit. Egész nap hullott elég rendesen, mostanra már 6 hógolyót gyurtam csak az ablakomból. Bár máshol nem nagyon marad meg, azért ahhoz nincs eléggé hideg. De a lényeg akkor is az, hogy tavasszal hullott a hó, míg télen ha jól emlékszem semmi. Kezd egyre jobban összezavarodni az időjárás, és azt hiszem (bár ezt már nem is hinni kell, már bizonyos), hogy ehhez nekünk embereknek is közünk van. A lelkem mélyén azért egy kicsit kíváncsi vagyok, ez hová fajulhatna, de a természetvédő énem azt mondatja velem, hogy valamit tenni kéne ez ellen. Hogy mit? Vannak nálam okosabb emberek, akiknek ezt nagyon jól kéne tudniuk. Azért az átlagember is tud tenni a környezete érdekében. Mindenki döntse el maga, hogy mit tud tenni. Jelenleg mi próbáljuk megakadályozni a szentgotthárdi szemétégető felépítését.

Címkék: blog probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://drlecter.blog.hu/api/trackback/id/tr4848430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása